Каталог товарів

Шановні клієнти!

Наш магазин любить і цінує своїх покупців, і щоб наша співпраця була приємною та комфортною, ми розробили цю статтю для Вас.

На всі товари, придбані в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". З метою запобігання непорозумінням просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

1. Отримання товару

При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти або кур'єра компанії. Завжди перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостачу, Вам потрібно скласти акт приймання-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти. Якщо Ви забрали посилку, не оглянувши її у відділенні, і товар виявився пошкодженим з вини перевізника, Продавець має право відмовити у поверненні або обміні товару.

2. Відмова від отримання товару

Шановні клієнти, якщо з будь-якої причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нас про це. Не ігноруйте дзвінки операторів. Відмова від замовлення ― Ваше право. Це ніяк не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.

3. Пошкодження/втрата товару при транспортуванні

За пошкоджений або втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише у разі правильного складання акта приймання-передачі/претензії в момент отримання посилки. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести вину перевізника. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки і не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.

4. Заміна/повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» заміна/повернення можливі протягом 14 днів з дня покупки товару, якщо товар не був у використанні, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін, є заводські ярлики та бірки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Не підлягають заміні/поверненню товари з переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів». При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися лише повним комплектом. УВАГА! Транспортування товару/заміни товару в даному випадку здійснюється за рахунок Покупця...

5. Заміна/повернення товару неналежної якості

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення або заміна товару здійснюється у разі виявлення значних недоліків або прихованих виробничих дефектів. Відмінності у дизайні, відтінку чи оформленні від заявлених на сайті не є значними недоліками чи несправностями. Для обміну товару неналежної якості необхідно отримати висновок експертизи. Усі подальші дії щодо заміни/повернення здійснюються виключно на підставі цього висновку.

6. Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія від 14 днів до 12 місяців залежно від політики виробника. Для підтвердження гарантії необхідний гарантійний талон, що оформляється при покупці.

7. Умови заміни/відшкодування вартості товару

Для повернення коштів за неякісний товар покупець має подати письмову заяву з причинами повернення. Повертається лише сума за товар, вартість доставки не відшкодовується.

8. Анулювання гарантії відбувається у випадках:

  • пошкодження захисних знаків виробника або продавця;
  • ремонт товару неуповноваженими особами;
  • використання товару не за призначенням;
  • механічні пошкодження, викликані необережними діями покупця;
  • несанкціоноване розбирання або зміна конструкції товару;
  • пошкодження внаслідок природних катастроф або впливу сторонніх факторів;
  • використання неякісних витратних матеріалів;
  • попадання в товар сторонніх предметів, рідин, комах або тварин.

9. Гарантія не поширюється на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження через недбале поводження або вплив зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані стихійними лихами.

Якщо у Вас залишилися питання, звертайтеся на нашу електронну пошту: contact@steper.com.ua або у Telegram-чат: SteperComUA_bot

Або на сторінку контактів: https://steper.com.ua/uk/contact-us


Compare