Наш магазин любить і цінує своїх покупців, і щоб наша співпраця була приємною та комфортною, ми розробили цю статтю для Вас.
На всі товари, придбані в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". З метою запобігання непорозумінням просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти або кур'єра компанії. Завжди перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостачу, Вам потрібно скласти акт приймання-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти. Якщо Ви забрали посилку, не оглянувши її у відділенні, і товар виявився пошкодженим з вини перевізника, Продавець має право відмовити у поверненні або обміні товару.
Шановні клієнти, якщо з будь-якої причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нас про це. Не ігноруйте дзвінки операторів. Відмова від замовлення ― Ваше право. Це ніяк не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.
За пошкоджений або втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише у разі правильного складання акта приймання-передачі/претензії в момент отримання посилки. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести вину перевізника. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки і не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» заміна/повернення можливі протягом 14 днів з дня покупки товару, якщо товар не був у використанні, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнало змін, є заводські ярлики та бірки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Не підлягають заміні/поверненню товари з переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів». При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися лише повним комплектом. УВАГА! Транспортування товару/заміни товару в даному випадку здійснюється за рахунок Покупця...
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення або заміна товару здійснюється у разі виявлення значних недоліків або прихованих виробничих дефектів. Відмінності у дизайні, відтінку чи оформленні від заявлених на сайті не є значними недоліками чи несправностями. Для обміну товару неналежної якості необхідно отримати висновок експертизи. Усі подальші дії щодо заміни/повернення здійснюються виключно на підставі цього висновку.
На товари в нашому магазині надається гарантія від 14 днів до 12 місяців залежно від політики виробника. Для підтвердження гарантії необхідний гарантійний талон, що оформляється при покупці.
Для повернення коштів за неякісний товар покупець має подати письмову заяву з причинами повернення. Повертається лише сума за товар, вартість доставки не відшкодовується.
Якщо у Вас залишилися питання, звертайтеся на нашу електронну пошту: contact@steper.com.ua або у Telegram-чат: SteperComUA_bot
Або на сторінку контактів: https://steper.com.ua/uk/contact-us